Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Вчителів суспільно- гуманітарного циклуПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ТА ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ 2020-2021 н. р. Керівник МО Паламарчук Н.В.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ОБЛАСТІ: «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА РАЙОНУ: «Соціалізація особистості школяра в умовах сучасного загальноосвітнього навчального закладу сільського регіону»
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ШКОЛА: «Формування інноваційного освітнього середовища, як умова розвитку соціалізації особистості»
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО : «Сучасні інноваційні технології навчання та їх використання на уроках з метою активізації діяльності, соціалізації особистості»
Завдання: Шкільне методичне об’єднання в 2020-2021 н.р. буде працювати над вирішенням наступних завдань:
Аналіз роботи за 2019-2020 н.р. Методична робота в МО – це цілісна, заснована на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду, та на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємопов’язаних мір, дій і заходів. Вона спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу МО в цілому, а в кінцевому результаті на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвиток конкретних учнів. Робота МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу проводиться відповідно із темою школи: «Формування інноваційного освітнього середовища, як умова розвитку соцілізації особистості», метою якої є «формування високоосвіченої, ініціативної суспільно активної особистості, спроможної реалізувати себе в різних сферах сучасного суспільства». Тема МО « Сучасні інноваційні технології навчання та їх використання на уроках з метою активізації діяльності, соціалізації особистості учнів». Працюючи за даною темою, МО ставило перед собою слідуючі завдання:
У системі роботи школи – проведення олімпіад, що сприяють виявленню обдарованих дітей. Переможці шкільних етапів олімпіад беруть участь у районних та обласних олімпіадах. У процесі роботи виправдали себе такі форми як: взаємовідвідування уроків; - індивідуальна та групова робота із слабо встигаючими та обдарованими учнями; розвиток здібностей і природних обдарувань учнів; підвищення в учнів мотивації до навчання; вирішення педагогічних ситуацій і завдань; розробка та обговорення диференційованих завдань; розробка складних тем програми; ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом; огляд новинок педагогічної та методичної літератури тощо. Один із принципів для високої віддачі і співпраці між класом і вчителем є усвідомлення учнем навчання під час процесу вивчення. Особливого ефекту цей принцип досягне тоді, коли вчитель зуміє зацікавити учнів на уроках і тим самим спонукатиме до власних висновків, на основі вивченого матеріалу. В процесі організації методичної роботи використовували такі форми і методи, як доповіді, лекції-консультації, ділові та рольові ігри, тренінги, мозкові штурми. На засіданнях МО розглядаються інновації, нововведення, нові технології в процесі навчання школярів . Результати роботи протягом 2019-2020н.р. свідчать, що вчителі забезпечують на уроках реалізацію програмних вимог:
Аналіз ведення класних журналів, календарного планування, учнівських зошитів показав, що вчителі забезпечують реалізацію вимог навчальних програм в основній та старшій школі, проводять тематичний облік знань згідно вимог, письмові контрольні та самостійні роботи. Зошити перевіряються вчасно, виконується орфографічний режим, здійснюється аналіз помилок після письмових видів робіт. Вчителі брали участь у роботі районних методичних об'єднань . Однак поряд з позитивними результатами в роботі методичного об’єднання є ряд недоліків:
Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми об’єднання, в основному виконано. У 2019-2020навчальному році члени методичного об’єднання, виходячи з результатів діагностування, нагальних проблем, які повинні вирішувати вчителі МО, продовжать роботу над вирішенням науково-методичної проблеми «Сучасні інноваційні технології навчання та їх використання на уроках з метою активізації діяльності, соціалізації особистості учнів». Виходячи з аналізу підсумків навчально-виховного процесу за минулий навчальний рік, методичне об’єднання в 2020 – 2021навчальному році працюватиме над вирішенням таких завдань:
Висновок. Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності ( Нікітенко Н.С.) ; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в учнів (Гордієнко Н.В. ) . Збільшилася кількість дітей, які беруть участь у заходах школи, що вимагають певного інтелектуального рівня.
Спостерігається позитивна динаміка результатів, що вказує на зростання професіоналізму вчителів і вдосконалення педагогічної майстерності. Мають власний сайт: Дядюк Т.М., Гордієнко Н.В, Нікітенко Н.С., Чупрова С.О., Чуб-Швець І.І.,
2. Зміст роботи методоб'єднання
ВІДКРИТІ УРОКИ ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ПРЕДМЕТНИХ ТИЖНІВ у 2020-2021 н.р.
|
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|