Четвер, 25.04.2024, 03:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Шевченківська гімназія

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 16
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

 

Шановні батьки!

/Files/images/29e593ef79a511c471ff4f5fa08c62da_shutterstock_120237649.jpg

Раді Вас вітати на сайті нашої школи!

ВИ МОЖЕТЕ ЧЕКАТИ ВІД НАШОЇ ШКОЛИ НАСТУПНЕ:

• доброзичливу атмосферу, яка сприяє участі вас в якості партнерів в освіті дитини;

• шанобливе доброзичливе ставлення з боку працівників школи;


• своєчасне і грамотне реагування на хвилюючі вас запитання;


• інформацію про те, як допомогти дітям виконувати домашні завдання і підтримувати навчання вдома.

/Files/images/1310814967.jpg

Ми глибоко переконані, що наша з Вами співпраця у навчанні та вихованні дітей допоможе створити всі необхідні умови у підготовці до складання нашими «зірочками» найважливіших іспитів у ШКОЛІ ЖИТТЯ!

 

Для того щоб діти досягли свого потенціалу в навчанні, їм потрібні як хороші вчителі, так і повна підтримка з боку родини.
Проведені по всій країні дослідження незмінно показують, що коли батьки та школа працюють як партнери, діти досягають успіху. Це відноситься до всіх сімей, незалежно від приналежності до будь-якої соціальної групи, рівня доходу та освіти тощо.

/Files/images/8019dc3b9dc0aa5b61ef40105471d9fa_shutterstock_78204973.jpg

Що таке «Участь сім'ї в отриманні дітьми освіти»?

Участь сім'ї - це активна участь родин і опікунів у шкільному житті дитини. Сім'я повинна бути партнером вчителів та інших працівників школи.
Навички, досвід і життєві обставини різних батьків або членів сім'ї різні. Тому кожен з нас по-різному бере участь, надає підтримку і доповнює освіту наших дітей.
Самий елементарний вид участі сім'ї - це подбати, щоб дитина щодня відвідувала школу, добре виспалась, з'їла корисний для здоров'я сніданок, і щоб вона була в школі в належному вигляді - шкільній формі. 
Якщо у батьків є достатньо енергії і часу для добровільної допомоги школі або для роботи з батьківським комітетом, це є цінним внеском в роботу школи. 
 

Як краще всього брати участь в освіті дитини?

Найважливіше, що можуть зробити батьки, щоб допомогти дітям досягти успіхів у школі - це приділяти успіхам у навчанні великої уваги. Існує багато способів показати дитині, яке величезне значення ви надаєте освіті.

                                                                                /Files/images/small_information_items_149152.jpg

Познайомтеся з ідеями, які ви можете включити в сімейний розпорядок.

Перетворити свій будинок у НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР

1. Щодня читайте разом з дитиною.
2. Виділіть один і той же час і місце для щоденного виконання домашніх завдань. Вимикайте телевізор.
3. Знайте, що вивчає ваша дитина. Вивчіть щось нове самі.
4. Подбайте про те, щоб ваша дитина висипалася кожну ніч і досить добре снідала перед школою.
5. Залучайте членів своєї сім'ї до участі в громадських заходах, що доповнюють отримані в школі знання.
6. Дитина повинна знати, що ви чекаєте від неї старанності в навчанні.

Підтримуйте зв'язок зі школою

1. Інформуйте школу про потреби вашої дитини і про будь-які зміни в сімейних обставинах.
2. Встановіть і регулярно підтримуйте контакт з класним керівником вашої дитини.
3. Систематично перевіряйте: домашні завдання дитини, відвідуваність і успіхи в навчанні.
4. Реагуйте на всі повідомлення зі школи.
5. Беріть участь в шкільних зборах, заходах і зустрічах з учителями.

ДОПОМАГАЙТЕ ШКОЛІ

1. Допомагайте вчителям знаходити індивідуальний підхід до вашої дитини.
2. Якщо ви не можете бути добровільним помічником у школі під час занять, дізнайтеся, яку допомогу ви можете надати вдома або у вихідні дні.
3. Якщо у вас є час, допомагайте класному керівнику.
4. Залучайте і навчайте інші сім'ї для формування групи активних батьків.
5. Допоможіть скласти і підтримувати список телефонів сімей учнів класу або список адрес електронної пошти.

СТАНЬТЕ активними батьками

1. Дізнайтеся, як функціонує шкільна система і як захищати інтереси всіх дітей.
2. Станьте членом комітетів або рад, відповідальних за прийняття рішень в школі.
3. Беріть активну участь в роботі батьківського комітету школи.
4. Займайтеся суспільною підтримкою освіти.
5. Будьте обізнані про закони з питань освіти.
6. Вивчайте літературу з педагогіки, психології та фізіології, що відповідає віку дитини.

Чому для дітей корисніше, щоб освітою займалася не тільки школа?

Чим більша частка участі сім'ї у навчанні дітей, тим більших успіхів ці діти досягають у школі, і в житті.

Як вирішити проблемні ситуації у школі?

Батькам іноді необхідно поговорити з учителем з приводу успішності, міжособистісних відносин або труднощів у навчанні дитини. Більшість вчителів будуть раді спілкуванню з батьками і допомогти успішному навчанню вашої дитини.

Батьки - партнери в освіті

У нашій школі батьків заохочують брати активну участь в навчанні дитини. (Листи подяки, грамоти). Колектив працівників школи готовий допомогти батькам стати активними партнерами в освіті дітей.

Іноді ситуація може здаватися заплутаною і складною. До кого звертатися, якщо у вас виникають питання?

Якщо Ви хочете поговорити з учителем-предметником по телефону, зателефонуйте до канцелярії школи та залиште для вчителя повідомлення з міським номером свого телефону.
Якщо Ви хочете зустрітися з учителем-предметником, зателефонуйте в школу і залиште повідомлення, щоб домовитися про зустріч. Якщо ваша дитина потребує додаткової допомоги, призначте зустріч з відповідними працівниками школи.

Перш ніж іти на бесіду з учителем:

• Поговоріть зі своєю дитиною
• Задавайте дитині питання, щоб зрозуміти, що відбувається.
• Намагайтеся задавати «відкриті питання», такі як «Чому тобі важко?», «Розкажи мені, що сталося ...» «Яка допомога тобі потрібна?»
• Вислухайте точку зору дитини.
Робіть висновки і давайте оцінку ситуації тільки після бесіди з учителем!

Поговоріть із учителем

• Поясніть вчителю причину вашого занепокоєння і точку зору дитини.
• Схиляйтесь на висловлювання дитини.
• Задавайте питання, щоб краще зрозуміти шкільні правила.
• Вислухайте точку зору і рекомендації вчителя.
• Розробіть план спільних з учителем заходів, щоб дитина отримала однакову пораду і від вчителя, і від вас.
• Подумайте про те, що сказав учитель. Не поспішайте приймати рішення.
• Домовтеся зустрітися знову, щоб пересвідчитися в ефективності вжитих заходів.

Якщо проблема не буде вирішена, зверніться за допомогою до адміністрації школи(заступника директора або до директора).

ЗОЛОТІ ПРАВИЛА

• Знайте шкільні правила.
• Відвідуйте батьківські збори.
• Відвідуйте всі наради з приводу вашої дитини, на які вас запрошує школа.
• Зберігайте спокій, навіть якщо ви засмучені.
• Активно беріть участь у шкільному житті своєї дитини.
• Беріть участь у житті школи.

Приходьте в наш шкільний дім!

Давайте будувати успішну школу разом!

                                                                                                              /Files/images/1.jpg

 


ПОРАДИ БАТЬКАМ. АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

1. Слова підтримки.

Дорослі рідко хвалять дітей, частіше помічають помилки ніж досягнення. Хваліть своїх дітей.

2. Час.

Вам необхідно потрапити у світ Вашої дитини. Спробуйте, щоб її інтереси стали Вашими. Не жалкуйте для дитини часу. Грайте, навчайтеся, розмовляйте дивлячись в очі дитині, так, щоб вона знала, що Ваш дорогоцінний час належить лише їй.

3. Допомога.

Батьки повинні постійно допомагати своїм дітям, коли робите для дитини щось особливе, скажіть, що це ви робите тому, що дуже любите її.

4. Ласка.

Кожній дитині необхідна ласка. Але є діти для яких ласка найцінніший вияв любові батьків.

5. Подарунки.

Не зловживайте подарунками, так як у дитини може сформуватися неправильна система цінностей. Якщо Ви ретельно вибираєте подарунок, даруйте його зі словами «Цей подарунок я вибрав тому, що дуже люблю тебе». Навіть відмовляючись, щось подарувати можна виражати любов. Наприклад «Ні, ми не будемо купувати це, проте це не означає що я тебе не люблю».

 

Як можуть допомогти батьки?

Найперше, що мають зробити батьки: створити позитивне емоційне ставлення до школи, в яку ходить дитина, і підтримувати високий статус школи і вчителя при сімейному спілкуванні.

ПОРАДИ БАТЬКАМ. АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

1. Поясніть дитині, що означає «бути школярем» та для чого це потрібно. Розповідайте про школу, про існуючі в ній правила, щоб дитина була обізнана і, відповідно, відчувала себе впевнено, не боялася і не сумнівалася у своїх здібностях.

2. Продумайте режим дня і суворо його дотримуйтесь.

3. Навчіть першокласника задавати вчителю питання (не боятися і т.д.).

4. Розвивайте навички емоційного контролю, вміння підкорятися правилам.

5. Поясніть, що означає «акуратно», «старанно», формуйте самооцінку.

6. Розвивайте комунікабельні здібності.

7. Підтримуйте бажання вчитися.

8. Уникайте порівнянь своєї дитини з іншими дітьми, порівнювати можна тільки нові успіхи вашої дитини з його колишніми досягненнями.

9. Уважно слухайте дитину та давайте поради, як діяти в тій чи іншій ситуації.

10. Активно взаємодійте з учителем і шкільним психологом.

 

Ознаками успішної адаптації у школі є:

1. Першокласнику в школі подобається, до школи йде із задоволенням, охоче розповідає про свої успіхи та невдачі. У той же час, він розуміє, що головна мета його перебування в школі - навчання.

2. Першокласник не надто втомлюється: він активний, життєрадісний, добре спить і майже ніколи не скаржиться на головну біль чи біль в животі та горлі.

3. Першокласник досить самостійний: без зусиль переодягається на фізкультуру (легко зав'язує шнурки, застібає ґудзики), впевнено орієнтується в шкільній будівлі (може купити булочку в їдальні, сходити в туалет), при необхідності зможе звернутися за допомогою до кого-небудь з дорослих.

4. У нього з'явилися друзі-однокласники.

5. Йому подобається його вчителька і більшість вчителів, які ведуть додаткові предмети в класі.

6. На питання: "А може бути, краще повернутися в дитячий садок?" він рішуче відповідає: "Ні!"

ПОРАДИ БАТЬКАМ. АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ


РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ П’ЯТИКЛАСНИКІВ

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ П’ЯТИКЛАСНИКІВ

 

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Не слід відразу ослабляти контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.

9. Головне новоутворення підліткового вікового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується інтерес до свого тіла, зовнішності.

10. Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень, вони можуть привести до емоційних проблем.

11. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

12. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

13. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

14. Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо, пам`ятайте, у батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.


 

 

Поради батькам про виховання підлітка

Дивитись далі>>>


Запобігання наркоманії в підлітковому віці

Поради вчителям, батькам, медичним працівникам.

Вся історія людства тісно пов’язана з вживанням засобів, які можуть змінювати психічний стан людини. На жаль, неможливо охопити всі причини, які спонукають людину до вживання психотропних препаратів. Наркотики вживали люди різних культур, переслідуючи різні цілі: під час релігійних обрядів, для зняття болю та неприємних відчуттів, перед боєм. 

Згодом, разом з розширенням міграції і контактів між культурами, посилювався обмін інформацією про психотропні препарати. 

Зараз наркотики тісно переплелись з життям суспільства. Вони суттєво впливають на кожного, незалежно від того, вживає їх людина чи ні. В деяких країнах наркоманії і токсикоманії, особливо серед підлітків і молоді, набули характеру епідемії. Наслідками вживання наркотиків є втрата працездатності і здоров’я в молодому віці, смерть внаслідок передозування або спричинена ускладненнями наркоманії, поширення ВІЛ/СНІДу, вірусних гепатитів, соціальна дезадаптація, зростання злочинності.

Тому кожному дуже доречно знати, які негативні соціальні, правові і медичні наслідки приносить знайомство з цією отрутою.

Наркоманія – це захворювання, що виникає у разі систематичного вживання речовин, що включені до списку наркотиків, та проявляється психічною та фізичною залежністю від них. 

В останні десятиріччя спостерігається швидке зростання наркоманії та її омолодження. В коло споживачів наркотиків втягується досить значна кількість молоді та підлітків. Саме у підлітковому віці, як правило, вперше вживаються наркотичні речовини, тому дуже важливо вміти помітити та розрізнити ранні ознаки вживання наркотиків, коли проблема ще не набула хронічного характеру і значно легше піддається корекції.

Наркотики поділяються на легальні та нелегальні. 

До легальних наркотиків в Україні відносяться тютюн та алкоголь.

Нелегальні наркотики за характером їх впливу на центральну нервову систему можна поділити на декілька груп.

  1. Седативні (заспокійливі). Сюди відносять препарати опію (морфін, героїн, кодеїн, фентаніл та ін.), метадон, барбітурати (фенобарбітал), бензодіазепіни (сібазон, реланіум, феназепам), кетамін та ін.
  2. Стимулятори. До цієї групи входять кокаїн, похідні ефедріну, амфетаміни („Екстазі”), фенілпропаноламін.
  3. Галюциногени (фантастики). До них відносяться препарати коноплі, холінолітичні препарати (циклодол), ЛСД, деякі гриби тощо.


Найчастіші шляхи вживання наркотичних речовин

  • Куріння (конопля, гашиш, „план”, опій)
  • Внутрішньовенне введення (екстракт з макової соломки „ширка”, героїн, кокаїн, ефедрон та ін.)
  • Ковтання (конопля, кодеїн, ЛСД, „Екстазі” та ін)
  • Вдихання (через слизову носа) – кокаїн, героїн.

В Міжнародній Класифікації хвороб (МКХ-10) розлади, обумовлені вживанням психоактивних засобів, поділені на: залежність від психоактивних засобів та розлади, що виникають внаслідок зловживання психоактивними засобами.

Діагностичними критеріями наявності наркоманії, тобто залежності від психоактивних засобів, є наявність у суб’єкта не менше трьох із нижче перерахованих ознак:

- суб’єкт часто приймає препарат у великих дозах і більш тривалий час, ніж сам планував;

- їм володіє постійне бажання або ж він здійснює одну або декілька безуспішних спроб скоротити або врегулювати прийом препарату;

- багато часу витрачається на діяльність, пов’язану з добуванням препарату, його вживанням (наприклад постійне куріння) і на те, щоб прийти в себе після впливу наркотику;

- перебування в стані сп’яніння або абстиненції як раз в той момент, коли було необхідно виконання яких-небудь важливих обов’язків на роботі, в навчальному закладі або вдома (наприклад, прогул), або ж в той момент, коли вживання наркотиків пов’язане з ризиком для життя (наприклад, управління автомобілем);

- зневажання важливими професійними або громадськими обов’язками, пов’язане з прийомом наркотику;

- продовження прийому наркотику незважаючи на явні негативні наслідки для здоров’я та громадського положення, та усвідомлення того, що подальший прийом може погіршити ці порушення (наприклад продовження прийому героїну незважаючи на сімейні сварки, кокаїну, незважаючи на депресію, що розвивається, алкоголю, незважаючи на загострення виразкової хвороби);

- помітне збільшення толерантності: необхідність значного підвищення доз вживаємої речовини (не менше, ніж на 50%) для досягнення бажаємоі дії або значне ослаблення ефекту від звичайної дози;

- наявність характерного синдрому відміни;

- вживання наркотика для попередження або послаблення синдрому відміни.
Примітка: останні два пункти не відносяться до коноплі та галюциногенів.

В загальних рисах формування залежності відбувається в наступній послідовності:

  1. Експеримент. На цьому етапі потенційний споживач вивчає, як можна підняти собі настрій за допомогою наркотичних речовин. Він на власному досвіді визначає дію наркотичних речовин на свідомість.
  2. Періодичне вживання (стадія контрольованого прийому). Прийом наркотичних речовин пов’язаний з якимись обставинами. Періодичне вживання характерізується певним ступенем самоконтролю за частотою вживання та дозою.
  3. Регулярне вживання. На цьому етапі споживач більше не вживає наркотик тільки для того, щоб отримати позитивні емоції, він також намагається позбавитись від негативних емоцій та станів.
  4. Нав’язлива ідея. На цьому етапі споживач в значній мірі розраховує на наркотик як на засіб позбавлення від негативних емоцій.
  5. Формування психофізіологічної залежності. Останнім етапом є психофізіологічна залежність. На цьому етапі споживачу важко стає відтворити позитивні моменти, які раніше мотивували його поведінку. Тепер замість ейфорії він отримує лише можливість ненадовго перепочити від фізичних та психічних проблем. Головною метою є позбавлення від симптомів абстиненції.

 

Державна служба
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Архів записів