Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Вчителів початкової школиНовий державний стандарт початкової загальної освітиМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ (- перейти.... /uploads/editor/1431/112740/sitepage_259/files/novij_derzhavnij_standart_pochatkovoyi_zagalnoyi_osviti.pdf) ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ ВСЕУКРАЇНСЬКА СЕРПНЕВА КОНФЕРЕНЦІЯ – 2017 ЛІЛІЯ ГРИНЕВИЧ МІНІСТР ОСВІТИ І НАУКИ
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ /01 Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. /02 Спілкування іноземними мовами. /03 Математична грамотність. /04 Компетентності в природничих науках і технологіях. /05 Інформаційно-цифрова компетентність. /06 Уміння вчитися впродовж життя. /07 Ініціативність і підприємливість. /08 Соціальна та громадянська компетентності. /09 Обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури. /10 Екологічна грамотність і здорове життя. Погоджено Затверджено на засіданні
|
№ з/п |
П.І.П | Рік народження | Освіта | Стаж | Категорія | Курси | Атестація |
1 | Михайлюк В.О. | 1957 | Вища | 41 | вища | 2011 | 2018 |
2 | Осадчук С.І | 1960 | С/сп. | 38 | 9 р. | 2014 | 2019 |
3 | Дяченко А.А. | 1966 | С/сп. | 32 | 9 р. | 2012 | 2017 |
4 | Поліщук Н.Я. | 1964 | С/сп. | 33 | 9 р. | 2013 | 2018 |
Організація самоосвітньої роботи членів МО
№ з/п |
П.І.П. вчителя |
Теми для поглибленого вивчення | Вид узагальнення |
1 | Дяченко А.А. | Розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках методом ігрової діяльності | Доповідь, добірка вправ, урок |
2 | Михайлюк В.О | Розвиток соціальної активності учнів шляхом їх участі у різних видах навчальної діяльності | Доповідь, добірка вправ, урок |
3 | Поліщук Н.Я. | Гра як засіб розвитку соціальної компетентності учнів | Реферат, добірка вправ, урок |
4 | Осадчук С.І. | Використання інтерактивних технологій навчання як активний засіб розвитку соціальної компетентності учнів початкової школи | Реферат, добірка ігор, урок |
Організація самоосвітньої роботи вчителів
Якщо ви маєте вогонь знання,
дайте іншим запалити від нього
світильники.
Томас Фуллер
Самоосвіта педагога - це свідома робота над удосконаленням своєї особистості як професіонала, адаптація своїх індивідуально-неповторних особливостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності і безперервне удосконалення якостей своєї особистості.
Самоосвіта - це свідомий рух
від:
Я - реального (визначити свої сильні і слабкі сторони)
Я - ретроспективного (яким я був у минулому)
до:
Я - ідеального (відповідність сучасним вимогам)
Я - рефлексійного (самоусвідомлення свого самовдосконалення)
Завдання самоосвітньої роботи:
1) вивчати і впроваджувати нові педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання;
2) відвідувати уроки колег і брати участь в обміні досвідом;
3) періодично проводити самоаналіз власної професійної діяльності;
4) удосконалювати свої знання в галузі класичної і сучасної психології та педагогіки;
5) систематично цікавитися подіями сучасного економічного, політичного і культурного життя;
6) підвищувати рівень своєї ерудиції, правової та загальної культури.
вивчати і впроваджувати нові педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання;
відвідувати уроки колег і брати участь в обміні досвідом;
періодично проводити самоаналіз власної професійної діяльності;
удосконалювати свої знання в галузі класичної і сучасної психології та педагогіки;
систематично цікавитися подіями сучасного економічного, політичного і культурного життя;
підвищувати рівень своєї ерудиції, правової та загальної культури.
План самоосвіти
вчителя початкових класів
№ з/п |
Зміст роботи | Термін | Форма роботи |
1 | Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій | Серпень | Витяг |
2 | Робота над методичною темою «Формування і розвиток соціальної компетентності школярів» | Протягом року | Портфоліо |
3 | Систематичне поповнення методичного матеріалу | Протягом року | Портфоліо |
4 | Впроваджувати інноваційні технології в практичну роботу | Протягом року | Папка самоосвіти |
5 | Ознайомлюватися з кращим педагогічним досвідом роботи досвідчених вчителів | Протягом року | Папка самоосвіти |
6 | Поповнювати кабінети роздатковим і дидактичним матеріалами | Протягом року | Поповнення каталогу |
7 | Брати активну участь у роботі методичного об’єднання вчителів початкових класів | Протягом року | Засідання МО, наради |
8 | Систематичне опрацювання методичної літератури | Протягом року | Поповнення каталогу |
9 | Ретельно відпрацьовувати зміст навчального матеріалу, системно проводити повторення, систематизацію та закріплення вивченого. | Протягом року | Поповнення каталогу |
10 | Активно приймати участь у різноманітних шкільних та районних конкурсах. | Протягом року | Папка самоосвіти |
Тематика засідань методичного об`єднання
вчителів початкових класів
на 2019-2020 навчальний рік
Засідання 1
Тема. Підвищення професійної компетентності педагогів в умовах ШМО
У кожному з нас криються потенційні творчі можливості,
і ми повинні працювати щосили, аби розкрити цей потенціал
Мартін Лютер Кінг
1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній навчальний рік.
2. Обговорення і коригування річного плану роботи школи на 2017-2018 н.р.
3. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2017-2018 н.р.
4. Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах у 2017-2018 н. році.
5. Актуальний діалог.
Обговорення проекту Державного стандарту початкової загальної освіти;
Обговорення проекту нового Закону про освіту;
Про запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня.
6. Тренінг «Успішний учитель у сучасній школі».
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1) опрацювати Концепцію «Нова українська школа», затверджену Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016 р. № 988;
2) ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017 р. № 1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня»;
3) ознайомитися з проектом Державного стандарту початкової загальної освіти № б/н від 26.07.2017 р.
4) переглянути сюжет ТРК «Київ» про провадження Нової української школи;
5) опрацювати Лист МОН України від 07.06.2017 р. № 1/9-315 «Про структуру 2017/2018 н.р. та навчальні плани ЗНЗ»;
6) ознайомитися з Інформаційним повідомленням від 14.03.2017р. № б/н «Перелік навчальних програм, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;
7) опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р.;
8) опрацювати Лист МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;
9) ознайомитися з наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013 р. № 1222»;
10) опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;
11) ознайомитися з Листом МОН України від 15.09.2015 р. «Щодо дистанційної форми навчання в ЗНЗ»;
12) опрацювати Лист МОН України № 1/9-413 від 27.07.2017р. «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 н. р.»;
13) опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджену наказом МОН України № 641 від 16.06.2015 р.;
14) опрацювати додаток до наказу МОН України № 641 від 16.06.2015 р. «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ»;
Засідання 2
Тема. Формування громадянської компетентності молодших школярів
Не питай, що твоя Батьківщина може зробити для тебе,
– спитай, що ти можеш зробити для неї.
Джон Кеннеді
1. Система виховання дітей в Україні за часів розквіту козацтва.
2. Основи формування національної самосвідомості молодших школярів.
3. Використання засобів етнопедагогіки на уроках у початковій школі.
4. Аукціон методичних ідей «Форми, методи, засоби національно-патріотичного виховання молодших школярів».
5. Створення дидактичної картотеки «Етимологічні п’ятихвилинки на уроках української мови – ефективний засіб національно-патріотичного виховання».
6. Створення методичного кейсу для вчителя «1000+1 ідея організації національно-патріотичного виховання молодших школярів».
7. Актуальний інструктаж «Уроки мужності: виховуємо патріотів».
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1) опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджену наказом МОН України № 641 від 16.06.2015р.;
2) опрацювати додаток до наказу МОН України № 641 від 16.06.2015р. «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ»;
3) опрацювати Лист МОН України № 1/9-413 від 27.07.2017 р. «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 н. р.»;
4) ознайомитися з Інформаційним повідомленням № б/н від 05.07.2017 р. про навчально-методичний комплект «Початкова школа: виховання на цінностях – у двох частинах»;
5) ознайомитися з Указом Президента України від 14.10.2014р. № 806 «Про День захисника України»;
6) ознайомитися з Указом Президента України від 13.11.2014р. № 871 «Про День соборності України»;
7) ознайомитися з Указом Президента України від 13.10.2014р. № 872 «Про День Гідності та Свободи»;
8) опрацювати лист МОН України від 13.08.2014р. № 1/9 – 412 «Про проведення Уроків мужності»;
9) опрацювати лист МОН від 23.04.2015р. № 1/9 – 188 «Щодо відзначення Дня пам'яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом у Європі»;
10) опрацювати літературу з проблеми національно-патріотичного виховання дитини молодшого шкільного віку, зокрема С.Ф.Русової, В.О.Сухомлинського, Г.Г.Ващенка, П.Д.Юркевича, М.Г.Стельмаховича, І.Д.Беха, О.Вишневського, Ю.Д.Руденка, О.Я.Савченко;
11) підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо формування громадянської компетентності молодших школярів.
Засідання 3
Тема. Результативний урок: завдання, форми, методи, прийоми роботи
Якщо ми навчатимемо сьогодні так,
як навчали вчора,
ми вкрадемо в дитини завтра.
Конфуцій
1. Урок як форма організації навчання. Історична довідка.
2. Ділова гра «Професійно проведений урок – шлях до якості знань учнів».
3. Актуальний інструктаж. Особливості інтегрованого уроку.
4. Розробка методичних рекомендацій «Психологічні поради. Як зробити урок ефективним».
5. Презентація конспекту інтегрованого уроку з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.
6. Практикум «Види мовного розбору на уроках української мови».
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1) опрацювати праці дидактів Ч.Куписевича, В.Онищука, А.Хуторського, О.Савченко з проблеми організації навчального процесу;
2) опрацювати наказ МОН України № 948 від 05.08.2016 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів ЗНЗ»;
3) опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р.;
4) опрацювати Лист МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;
5) переглянути інтегровані уроки учасників конкурсу «Учитель року-2017» в номінації «Початкова освіта»;
6) ознайомитися з наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013 р. № 1222»;
7) опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;
8) опрацювати науково-методичний посібник О.М.Савченко «Сучасний урок у початковій школі»;
9) підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;
10) взаємовідвідування та аналіз уроків членами методоб’єднання;
11) підготуватися до презентації творчих надбань вчителів з питання «Оновлення професійних знань, оволодіння ефективними методами, подолання стереотипів в практичній діяльності вчителя – шлях до підвищення знань учнів»;
Засідання 4
Тема. Превентивне виховання: особливості роботи з молодшими школярами
Якими діти народжуються, це ні від кого не залежить,
але щоб вони шляхом правильного виховання
стали хорошими – це в нашій владі
Плутарх
1. Організація превентивної роботи в початковій школі.
2. Аукціон методичних ідей «Традиційні й інноваційні методи превентивного виховання молодших школярів».
3. Організація діяльності з формування вольових рис характеру учня.
4. Агресія як проблема особистісного зростання учня.
5. Створення дидактичної картотеки «Особливості організації педагогічного супроводу учнів у складних життєвих ситуаціях».
6. Актуальний діалог. Секрети успішної адаптації до навчання дітей в основній школі.
7. Актуальний коментар: ДПА-2018.
8. Презентація методичного кейсу для вчителя «Практика виховання у початковій школі: сценарії, розробки виховних заходів, дидактичний матеріал»
Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1) ознайомитися з інформацією відділу ювенальної превенції Національної поліції в Україні за 6 місяців 2017 року;
2) ознайомитися із Національним звітом Державної установи «Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю» Міністерства охорони здоров’я України щодо наркотичної ситуації в Україні;
3) опанувати праці науковців з проблеми превентивного виховання: Беха І.Д., Сухомлинського В.О.;
4) підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо превентивного виховання молодших школярів;
5) використовувати матеріали з проблеми превентивного виховання, розміщені на Інформаційній онлайн-платформі «Центр знань», яка створена в рамках проекту Українського інституту соціальних досліджень ім. О.Яременка спільно із МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» за технічної підтримки Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ);
6) скористатися методичними рекомендаціями: «Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення» (схвалені для використання в ЗНЗ Науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді МОН України (протокол № 3 від 16.06.2017);
7) надати інформацію батькам як цікаво й зрозуміло донести підліткам інформацію про здоровий спосіб життя і безпечну поведінку – на порталі профілактичної освіти www.autta.org.ua;
8) поширити серед учасників навчально-виховного процесу інформацію про Національну дитячу «гарячу» лінію;
9) опрацювати наказ МОН України від 30.12.2014 р. № 1547 «Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та нормативні документи щодо проведення ДПА учнів у 2018 році;
10) ознайомитися з Інструкцією про звільнення від проходження від проходження ДПА за станом здоров'я (Наказ МОН України, Міністерства охорони здоров'я України від 01.02.2013 р. № 72/78);
11) учителям 4 класів розробити завдання на державну підсумкову атестацію;
12) опрацювати наказ МОН України від 14.07.2015 р. № 762 «Порядок переведення учнів (вихованців) ЗНЗ до наступного класу».
Засідання 5
Тема. Підсумок роботи методичного об’єднання за рік
Умійте осмислити пройдений шлях.
Осмислення вже зробленого
є великим багатством школи
В.О.Сухомлинський
1. Звіт керівника ШМО про підсумки роботи за рік.
2. Виставка досягнень членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).
3. Звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів.
4. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
5. Педагогічний тренінг «Педагогічна етика як важлива складова фахової майстерності вчителя».
« Грудень 2023 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |