№
з/п
|
Тематика засідань
|
Відповідальний
|
Засідання №1 – Методичний всеобуч (серпень)
|
1.
|
Аналіз роботи МО за 2019-2020 навчальний рік. Вибори голови ШМО.
|
Керівник МО,заступник директора з НВР.
|
2.
|
Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2020-2021 навчальний рік
|
Члени МО
|
3.
|
Оновлені навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9 класи. Теоретичні та методичні засади реалізації нового Державного стандарту освітніх галузей природничо-математичних наук у 9 класі.
Експрес-інформація про новини педагогічної та методичної літератури
|
Заступник директора з НВР.
|
4
|
Затвердження зошитів та навчальних посібників на друкованій основі, які використовуються при викладанні предметів
|
Керівник МО
|
Робота між засіданнями
|
1.
|
Опрацювання нормативних документів:
- програм та основних вимог до викладання предметів природничо-математичного циклу;
- наскрізних ліній та їх реалізації;
- критеріїв оцінювання підсумкового та тематичного контролю навчальних досягнень учнів;
- вимог до ведення шкільної документації.
|
|
2.
|
Складання і затвердження календарно-тематичних планів
|
|
3.
|
Підготовка і проведення шкільних олімпіад з дисциплін природничо-математичного циклу
|
|
4.
|
Складання планів самоосвіти над проблемними питаннями
|
|
5.
|
Робота з молодими спеціалістами з питань складання календарних планів
|
|
6.
|
Підготовка учнів до районних олімпіад з навчальних дисциплін
|
|
7.
|
Участь у вебінарах, семінарах за тематикою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти».
|
|
8.
|
Поновлення правил ТБ в кабінетах з підвищеним рівнем небезпеки.
|
|
9.
|
Підбір і систематизація практичного матеріалу для формування ключових компетентностей.
|
|
Засідання №2 – Панорама ідей (жовтень)
|
1.
|
Формування ключових компетентностей сучасного школяра на уроках природничо-математичного циклу засобами інформаційних технологій.
|
Члени МО, Безродна Т.М.
|
2.
|
Методика та пошук. Конструювання уроку з урахуванням наскрізних ліній (практикум).
|
РублевськаТ.М.,
ГрезентГ.М.
|
3.
|
Обмін досвідом: Цикл задач, які містять здоров’язберігаючі технології.
|
Ладчук Л.Г.
|
Робота між засіданнями
|
1.
|
Підготовка і участь учнів у районних олімпіадах з навчальних дисциплін
|
|
2.
|
Складання плану роботи з обдарованими дітьми
|
|
3.
|
Взаємовідвідування уроків та їх аналіз
|
|
4.
|
Поновлення матеріалів самоосвіти
|
|
5.
|
Виконання творчих завдань учнів в рамках роботи шкільного наукового товариства «Паросток»
|
|
6.
|
Організація та проведення тижня математики
|
|
7.
|
Організація та проведення тижня фізики і інформатики.
|
|
Засідання №3 – Майстер-клас. (січень)
|
1.
|
Презентація уроків з використанням ІКТ.
|
Безродна Т.М.
|
2.
|
Родзинки педагогічного досвіду «Методи та прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості».
|
Ладчук Л.Г.
|
3.
|
Працюємо за Держ стандартом. Моделювання уроків з застосуванням STEM-освіти.
|
Грезент Г.М.
РублевськаТ.М.
|
4.
|
Методичний вернісаж. Експрес- інформація про новини методичної та педагогічної літератури.
|
Заступник директора з НВР.
|
Робота між засіданнями
|
1.
|
Взаємо відвідування уроків та їх аналіз
|
|
2.
|
Створення портфоліо для вчителів, що атестуються
|
|
3.
|
Навчання комп’ютерної грамотності вчителів, які цього потребують
|
|
4.
|
Оформлення класної документації, календарних планів на ІІ семестр та їх затвердження
|
|
5.
|
Опрацювання педагогічної преси за фахом
|
|
6.
|
Поновлення матеріалів самоосвіти вчителів
|
|
7.
|
|
|
Засідання №4 – Педагогічний марафон (березень)
|
1.
|
Презентація уроків з використанням STEM-освіти.
|
Члени МО.
|
2.
|
Скарбниця вчителя. Створюємо сценарій заходу.
|
Рублевська Т.М. Грезент Г.М.
|
3.
|
Використання STEM-освіти при викладанні факультативів та курсів за вибором.
|
Ладчук Л.Г.
|
Робота між засіданнями
|
1.
|
Обговорення рівня навченості учнів з предметів, що виносяться на ЗНО
|
|
2.
|
Організація повторення навчального матеріалу та підготовка до ЗНО, ДПА.
|
|
3.
|
Взаємовідвідування уроків та їх аналіз
|
|
4.
|
Розробка уроків щодо питань педагогічного практикуму
|
|
5.
|
Складання та затвердження графіку проведення підсумкових , річних контрольних робіт
|
|
6.
|
Поновлення матеріалів по самоосвіті вчителів
|
|
7.
|
Організація та проведення тижнів географії,біології, астрономії
|
|
Засідання №5 – Скарбниця досвіду (травень)
|
1.
|
Майстер-клас «За минулий рік я досяг,,,»
|
Члени МО
|
2.
|
Вивчення інструктивно-методичних листів «Про закінчення навчального року»
|
Заступник директора з НВР
|
3.
|
Звіти вчителів про роботу над проблемою
|
Члени МО
|
4.
|
Звіт керівника МО про роботу методичного об’єднання та планування роботи на наступний навчальний рік
|
Керівник МО
|
Робота між засіданнями
|
1.
|
Оформлення екзаменаційної документації
|
|
2.
|
Консультації з предметів, що виносяться на ДПА
|
|
3.
|
Опрацювання:
- фахової літератури;
- рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу у 5- 11 класах.
|
|
4.
|
Підготовка контрольних робіт за 2020-2021 навчальний рік. Перевірка якості знань, умінь та навичок учнів
|
|
5.
|
Моніторинг якості знань учнів 9 класу (за оновленою програмою)
|
|
6.
|
Узагальнення роботи вчителя по самоосвіті
|
|
7.
|
Оформлення шкільної документації та звітів по виконанню навчального плану за 2020-2021 навчальний рік
|
|