Наприкінці серпня відбулося організаційне засідання шкільного методичного об′єднання природничо – математичного циклу. Визначено приорітетні напрямки роботи методичного об′єднання та самоосвітньої діяльності його членів в умовах оновлення змісту освіти. Ключове питання цього року – «Застосування STEM – освіти на уроках предметів природничо – математичного циклу як засіб формування проектно – технологічної компетентності»
План роботи
методичного об’єднання
вчителів природничо-математичного циклу
на 2020-2021 навчальний рік
Ключове питання поточного року:
«Застосування STEM-освіти на уроках з предметів природничо-математичного циклу як засіб формування проектно-технологічної компетентності»
№ з/п |
Тематика засідань |
Відповідальний |
Засідання №1 – Методичний всеобуч (серпень)
|
||
1. |
Аналіз роботи МО за 2019-2020 навчальний рік. Вибори голови ШМО. |
Керівник МО,заступник директора з НВР. |
2. |
Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2020-2021 навчальний рік |
Члени МО |
3. |
Оновлені навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9 класи. Теоретичні та методичні засади реалізації нового Державного стандарту освітніх галузей природничо-математичних наук у 9 класі. Експрес-інформація про новини педагогічної та методичної літератури |
Заступник директора з НВР. |
4 |
Затвердження зошитів та навчальних посібників на друкованій основі, які використовуються при викладанні предметів |
Керівник МО |
Робота між засіданнями |
||
1. |
Опрацювання нормативних документів:
|
|
2. |
Складання і затвердження календарно-тематичних планів |
|
3. |
Підготовка і проведення шкільних олімпіад з дисциплін природничо-математичного циклу |
|
4. |
Складання планів самоосвіти над проблемними питаннями |
|
5. |
Робота з молодими спеціалістами з питань складання календарних планів |
|
6. |
Підготовка учнів до районних олімпіад з навчальних дисциплін |
|
7. |
Участь у вебінарах, семінарах за тематикою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти». |
|
8. |
Поновлення правил ТБ в кабінетах з підвищеним рівнем небезпеки. |
|
9. |
Підбір і систематизація практичного матеріалу для формування ключових компетентностей. |
|
Засідання №2 – Панорама ідей (жовтень)
|
||
1. |
Формування ключових компетентностей сучасного школяра на уроках природничо-математичного циклу засобами інформаційних технологій. |
Члени МО, Безродна Т.М. |
2. |
Методика та пошук. Конструювання уроку з урахуванням наскрізних ліній (практикум). |
РублевськаТ.М., ГрезентГ.М. |
3. |
Обмін досвідом: Цикл задач, які містять здоров’язберігаючі технології. |
Ладчук Л.Г. |
Робота між засіданнями
|
||
1. |
Підготовка і участь учнів у районних олімпіадах з навчальних дисциплін |
|
2. |
Складання плану роботи з обдарованими дітьми |
|
3. |
Взаємовідвідування уроків та їх аналіз |
|
4. |
Поновлення матеріалів самоосвіти |
|
5. |
Виконання творчих завдань учнів в рамках роботи шкільного наукового товариства «Паросток» |
|
6. |
Організація та проведення тижня математики |
|
7. |
Організація та проведення тижня фізики і інформатики. |
|
Засідання №3 – Майстер-клас. (січень)
|
||
1. |
Презентація уроків з використанням ІКТ. |
Безродна Т.М. |
2. |
Родзинки педагогічного досвіду «Методи та прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості». |
Ладчук Л.Г. |
3. |
Працюємо за Держ стандартом. Моделювання уроків з застосуванням STEM-освіти. |
Грезент Г.М. РублевськаТ.М. |
4. |
Методичний вернісаж. Експрес- інформація про новини методичної та педагогічної літератури. |
Заступник директора з НВР. |
Робота між засіданнями
|
||
1. |
Взаємо відвідування уроків та їх аналіз |
|
2. |
Створення портфоліо для вчителів, що атестуються |
|
3. |
Навчання комп’ютерної грамотності вчителів, які цього потребують |
|
4. |
Оформлення класної документації, календарних планів на ІІ семестр та їх затвердження |
|
5. |
Опрацювання педагогічної преси за фахом |
|
6. |
Поновлення матеріалів самоосвіти вчителів |
|
7. |
|
|
Засідання №4 – Педагогічний марафон (березень)
|
||
1. |
Презентація уроків з використанням STEM-освіти. |
Члени МО. |
2. |
Скарбниця вчителя. Створюємо сценарій заходу. |
Рублевська Т.М. Грезент Г.М. |
3. |
Використання STEM-освіти при викладанні факультативів та курсів за вибором. |
Ладчук Л.Г. |
Робота між засіданнями
|
||
1. |
Обговорення рівня навченості учнів з предметів, що виносяться на ЗНО |
|
2. |
Організація повторення навчального матеріалу та підготовка до ЗНО, ДПА. |
|
3. |
Взаємовідвідування уроків та їх аналіз |
|
4. |
Розробка уроків щодо питань педагогічного практикуму |
|
5. |
Складання та затвердження графіку проведення підсумкових , річних контрольних робіт |
|
6. |
Поновлення матеріалів по самоосвіті вчителів |
|
7. |
Організація та проведення тижнів географії,біології, астрономії |
|
Засідання №5 – Скарбниця досвіду (травень)
|
||
1. |
Майстер-клас «За минулий рік я досяг,,,» |
Члени МО |
2. |
Вивчення інструктивно-методичних листів «Про закінчення навчального року» |
Заступник директора з НВР |
3. |
Звіти вчителів про роботу над проблемою |
Члени МО |
4. |
Звіт керівника МО про роботу методичного об’єднання та планування роботи на наступний навчальний рік |
Керівник МО |
Робота між засіданнями
|
||
1. |
Оформлення екзаменаційної документації |
|
2. |
Консультації з предметів, що виносяться на ДПА |
|
3. |
Опрацювання:
|
|
4. |
Підготовка контрольних робіт за 2020-2021 навчальний рік. Перевірка якості знань, умінь та навичок учнів |
|
5. |
Моніторинг якості знань учнів 9 класу (за оновленою програмою) |
|
6. |
Узагальнення роботи вчителя по самоосвіті |
|
7. |
Оформлення шкільної документації та звітів по виконанню навчального плану за 2020-2021 навчальний рік |
|
30.10.2019 року відбулося чергове засідання ШМО вчителів природничо- математичного циклу. Питання, які розглядалися обє′ днанні єдиною методичною лінією "Панорама ідей".