Середа, 26.01.2022, 17:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Шевченківська гімназія

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 15
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

STEM-освіта

 

 


Інженерний тиждень

Учні 5 і 6 класів на уроках STEM - лаб виготовили моделі літаків, визначили дослідним шляхом дальність польоту кожного і зайнялись скрайбінгом за допомогою олівців, фарб і комп'ютера.

Учні 10 класу виготовили санітайзер для рук, а 9 класу - паперову маску і тепер зможуть захистити себе в любих умовах і за наявності любих матеріалів. Інженерний тиждень - це цікаво!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


РЕКОМЕНДУЄМО

Нормативні документи

Наказ департаменту освіти та науки Дніпропетровської державної адміністрації No 881/0/212-16 від 22.12.2016 р. «Про проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти»;

Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності ( наказ МОН України №522 від 07.11.2000 р.; із змін. і доп., внесеними наказом МОНмолодьспорт України №1352 від 30.11.2012 р., наказом Міністерства освіти і науки України №380 від 31.03.2015р.);

Положення про експериментальний загальноосвітній заклад ( наказ МОН України №114 від 20.02.2002р.; із змін. і доп., внесеними наказом МОН України№1054 від 23.11.2009 р. );

План заходів щодо впровадження STEM –освіти в Україні на 2016-2018 роки, затверджений Міністерством освіти і науки України 05.05.2016 року;

«Про форсайт соціо-економічного розвитку України на середньострокову ( до 2020 року) і довгострокову ( до 2030 року) часових горизонтах ( в контексті підготовки людського капіталу)» - рішення КолегіїМіністерства освіти і науки України від 21.02.2016 року, протокл №1/1-4.

Теорія та методологія

Рекомендуємо ознайомитися з теорією та методологією педагогічної інноватики ( І.Бехї,С.Гончаренко, В.Кремінь, О.Савченко та інші);

проблемами виявлення і розвитку обдарованих школярів (С.Рубінштейна, Дж. Фріман, А.Савенкова, В.Чудновського, Н.Шумакової);

існуючими інтегративними, міждисциплінарними підходами до вивчення творчої особистості: інвестиційної теорії креативності Р.Стернберга і Т.Любарта, теорії інвестування в людський капітал (Т.Шульц, Г.Беккер, ДЖ.Мінсер); концепції креативного класу Ричарда Флориди;

педагогічними аспектами синергетичного підходу до проблем освіти (С.В.Кульневич, В.Маткин,О.С.Разумовский, А.И.Субетто).

Інтернет-джерела

Модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу - http://nvk12.rv.ua/modelschool.html

 

«STEAM-освіта: інноваційна науково-технічна система навчання» - http://ippo.kubg.edu.ua/content/11373

 

STEM: проблеми і перспективи. - https://www.slideshare.net/ippo-kubg/stem-65590054

 

STEM в образовании - https://www.slideshare.net/schoolnano/stem-50268745

 

Stem в школе - https://www.slideshare.net/schoolnano/stem-24079984

 

STEM-STEAM-STREAM - http://uvirit.blogspot.ru/2015/10/stem-steam-stream.html

Про актуальність запровадження STEM-навчання в Україні - http://glibosvit.ucoz.ua/load/naprjamki_roboti/metodichna_robota/pro_aktualnist_zaprovadzhennja_stem_navchannja_v_ukrajini/55-1-0-1395

 

STEM-освіта в Україні: від дошкільника до компетентного випускника. -

1) http://btdc.org.ua/stem-osvita/

2) http://pedrada.com.ua/news/gruppy/zakhodi_svjata_konkursi_i_tp/stem-osvita_v_ukrayini_vid_doshkilnika_do_kompetentnogo_vipusknika/#

 

STEM-освіта - http://iteach.com.ua/news/mass-media/?pid=2621

 

Як надати вашим дітям STEM освіту. 8 кроків до успішного майбутнього. (Технічна студія «Винахідник») - http://vynahidnyk.org/arhiv-novyn-ta-podiy/STEM.html

 

Обучающие роботы-конструкторы Makeblock - http://hobbytech.com.ua/product-category/makeblock/

 

Робототехніка як складова частина STEM-освіти - https://www.slideshare.net/ippo-kubg/stem-65590176

 

Стратегії державної освітньої політики в країнах Європейського Союзу -http://studopedia.com.ua/1_387359_pravo-intelektualnoi-vlasnosti-na-selektsiyni-dosyagnennya.html

 

Сучасні_моделі_організації_навчання - http://ua-referat.com/

Обучение вне стен классной комнаты - кому и зачем это нужно? - https://edugalaxy.intel.ru/?automodule=blog&blogid=8&showentry=2150

 

Парковые уроки - https://edugalaxy.intel.ru/index.php?automodule=blog&blogid=8&showentry=2482

3D – уроки - https://plp.ivannikitin.ru

 

Біологічні карти - http://lotoskay.ucoz.ru/_ld/11/1148_170.swf

 

Дни математики, программирования и робототехники в школе: первый опыт- https://edugalaxy.intel.ru/index.php?automodule=blog&blogid=8&showentry=8034

 

Перелік сайтів з іграми по математиці:

http://www.education.com/games/education/

http://www.learn-with-math-games.com/

http://mathwire.com/games/games.html

http://www.nctm.org/classroom-resources/interactives/

 


 

Ми в проекті з мехатроніки INTERPIPE MECHATRONIC LAB

І знову Шевченківська школа у проекті з мехатроніки INTERPIPE MECHATRONIC LAB! 
Наші нові зірки Даня Тімофєєв та Ігор Черниш вибороли право на участь серед 32 команд з різних шкіл міста та області! 
Вітаємо хлопці!!!!
Ви найкращі!
Майбутніх перемог вам!


                 

                 Наша торішня команда - в галереї "Дніпровської політехніки"!

 

 

 

 


Початок листопада в КЗ Шевченківська ЗОШ I-III ступенів був насичений різними подіями. З 8 по 18 листопада проходила декада до Всесвітнього дня науки за мир і розвиток. Старшокласники змагались в поєдинкі інтелектуалів "Найрозумніший", взяли участь в  обласному вебінарі для слухачів віртуальної аерокосмічної школи, конкурсі комп′ютерної анімацій "Намалюю світ чудовий", висловлювали думки на трибуні ораторів " Фізики чи лірики?" всі бажаючі створювали емблему Дня науки, підготували виставку "Орігамі - це і математика", обговорювали проекти "Числа навколо нас", "Дружні та досконалі числа".

Молодші школярі змагалися в конкурсі юних конструкторів " Повзаємо, їздимо, плаваємо, літаємо".

Палітра подій декади до Всесвітнього дня науки за мир і розвиток через фотообєктив.


Дипут " Фізики чи лірики?"

Поєдинок інтелнетуалів "Найрозумніший"

Виставка "Орігамі - це і математика"

 

Конкурс конструкторів " Повзаємо, їздимо, плаваємо, літаємо".


Всі уроки з ардуіно

Arduino (Ардуіно) — апаратна обчислювальна платформа для аматорського конструювання, основними компонентами якої є плата мікроконтролера з елементами вводу/виводу та середовище розробки Processing/Wiring на мові програмування, що є підмножиною C/C++. Arduino може використовуватися як для створення автономних інтерактивних об'єктів, так і підключатися до програмного забезпечення, яке виконується на комп'ютері (наприклад: Processing, Adobe Flash, Max/MSP, Pure Data, SuperCollider). Інформація про плату (рисунок друкованої плати, специфікації елементів, програмне забезпечення) знаходяться у відкритому доступі і можуть бути використані тими, хто воліє створювати плати власноруч.

1. Знайомство, драйвера, середовище розробки.
Arduino: перше знайомство
Супер-швидкий старт з Ардуино: береш і робиш
Робота з Arduino
Програмування Arduino за допомогою ArduBloсk на прикладі робота, що рухається по смузі
Дозвольте представити- проект FLProg
Середовище розробки andriod додатків App Inventor 2 і її застосування в співтоваристві Arduino
Scratch for Arduino робить програмування під Arduino наочнішим
 

 



Державна служба
Пошук
Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Архів записів